little joanna's got big blue eyes

ja. okej.alltså. Jag vet att det förmodligen är hysteriskt kul att peta ner hundbajspåsar, fiskar, kondomer och dylikt i brevlådorna och tanken på att vi som hanterar allt som kommer direkt utifrån förmodligen dör varje gång sånna grejjer kommer måste med vara komedi. men om jag skall vara ärlig så måste jag meddela att vi är fruktansvärt vana och har sett det mesta vid det här laget med tanke på att folk petat ner allt som över huvudtaget får plats i luckan samt att vi dagligen hanterar tundratals med förpackningar med prover från kliniker innehållande diverse avföringar bl.a. och jag kan berätta att sånna ibland går sönder... och om ni vill jävlas nått så brutalt så ska ni stoppa ner marabou eller stora bilder på Estrella sourcreme and onion, för det enda man plågas av är mat och godisbegär på det stället. Varenda gång de kommer nått skabbigt så rynkar man på näsan lite, men kommer det ett stort vykort på en prinsesstårta då jävlar blir det liv i luckan.

and also, London/McFly/Avenue/Reemer om 6 dagar. HUR LADDADE??



Kajsa ska leka modebloggare och trillar istället över bord. Bournemoth tyckte det var jeeteeekul att vi pratade exotiskt och stog i konstiga ställningar och sedan trillade. sen umgicks vi med tuggumiautomater. den var så rund å go liksom.





Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0