12.50

Väcktes av datorn inatt kl 02.00 av att den upptäckt ett antal virus. Jaha men godmorgon på dig också? Då skall man alltså ligga vaken med sjuk dator halva natten.. En timme spenderade jag med att prata i sömne, virussöka hela hårddisken och yra rent allmänt. Inget jag uppskattade för fem öre. Trött som en gnu vaknade jag kl 9, hann uppfatta att det var soligt ute och somnade om innan hjärnan han tänka latte. Runt 10 försökte lillvovven väcka mig genom att göra bomben X antal ggr, för att sedan köra den klassiska 'lägga sig på och stirra en cm från ansiktet'. Han var kissnödig. Fortf trött som en gnu. Den kissrundan är en enda stor minneslucka. Ja, ibland är det jobbigt att bo ensam med en hund, och nä det hjälper inte att ha en pojkvän för dom går endå inte ut med hunden. Det är därför jag inte har någon.

Fortfarande trött som en gnu och simmar runt i mitt latteglas. Nu skall jag gå och vara produktiv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0