Kim kollar skräck

Kollar på Mio min Mio. De e därför ja skriver här nu. He He. Är det någon som känner för att distrahera mig så är det bara att ringa, jag är öppen för alla förslag. Filmen är nostalgi för mig på högsta nivå, då jag spenderade halva uppväxten med den. Får en känsla av att vara typ 8-9 år nu när jag ser den och det var minst 10 år sedan jag såg den sist. Men barnfilm, aääe. Det är den allra hemskaste av Astrid Lindgrens filmer, och det borde stå från 18 år på framsidan. Och sen bore det finnas en liten dödskalle ikon bredvid.

Visste ni att film versionen av  Mio Min Mio inte är svensk utan amerikansk? "Mio in the Land of Faraway"






Jum-Jum spelades av Christian Bale. Mums eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0