uurrhhhg

Letade efter min ketchup. Den stod liksom inte i kylen. Jag var alltså runt letade och hittade den i soffan. ? .
Det är ju också ett ställe. Undra hur länge den legat där.

Idag har man producerat fysatan så mycket text i hemtentan och haft tix i hela kroppen av längtan till 30e April. Fast om jag skall vara ärlig på riktigt så längtar jag extra mycket tills biljetterna släpps. Då skall jag befinna mig hos mamma och placera ut alla familjemedlemmar på varsen dator och ha taktiksnack och coaching innan det är dax. Vi skall gärna ha camouflagekläder och krigsmålningar också. Innan biljettsläppet ska vi värma upp och stretcha och dricka proteinshake.
Tickets ffs.



Kommentarer
Postat av: Maddeli

Om du täcker McFly och jag täcker chihuahua, så har vi bloggvärlden covered! Sounds like a plan! Fast din är inte lika enformig och fattig som min ;)

2009-02-19 @ 00:05:10
URL: http://maddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0