Hpwdy partner

Vi trycker i oss digestive [dai:djeztiv] med ädelost och kedjedricker latte till det. hela tallriksmodellen.
Jag är oförskämt nöjd med tillvaron då jag inväntar en fantastisk helg. coctail-afton på fredag, lunch och umgänge med efterlängtat folk på lördag, party hos Rikard på lördag och trycka i mig ostbågar på söndag.
Jag saknar Norrland. Jättemycket. Norrland ger mig en slags Londonkänsla. Även om de är varandras motpoler helt skog/metropol, så ser jag de som samma typ av härligt folk. Folk är trevligare, öppnare men endå blygare på samma gång, folk bryr sig om varandra och folk är sötare i allmänhet. England och Norrland.


Hur brun!? Hur snygg!? Mille trillade i älven. ha ha.. jävla unge.




Familjen fiskar lite i älven. Mille håller ställningarna. bra så.

Kommentarer
Postat av: kajsa

men.. kim.. den bilden är ju så äckligt ful :(

2009-03-05 @ 18:01:55
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0