McFly del I: Ankomst & camping i Hammersmith

Boarding-time på Kastrup, Torsdagen den 30:e April. pissar i byxan av längtan!!!





När vi samlat alla tjejerna slog vi oss ner vid Hammersmith Apollo för 30 timmars väntan, där vi fick nr på händerna, 25 fick jag.



Camp sweden!!!




Myser med Starbucks-kaffe.



NIght time in the Mcfly-camp. Vi dansade The Hoedown Throwdown, små grodorna och spelade yatzy ungefär 567 ggr.




Staket sattes upp runt oss på kvällen, och vi hade en security-vakt hela natten samt 2 poliser.  l 03.00 stannade även 2 turistbussar framför och ett gäng turister stod och fotade oss. matilda pratade i sömne: "Bella bella bussen har kommit, vi måste med bussen!" hahaha!




Jag på min lilla trappa som var ungefär halva mig. Som Sandra och jag dessutom delade! tjoho!




Morning came, och det riktiga köandet med.



Ritade lite banners "Danny show us yor freckles", som senare kom att bli en succe....




Den lilla buren. Som vi iof kunde lämna hejvilt för vi hade nr på händerna.. (tillexempel lämna för att leta efter dougie på Starbucks i Shepherds Bush..fast han va inte där, skitungen)




Kön slingrade sig runt huset och vi mådde bra som hade 25-30 på våra händer. Fick sedan höra att de första 60 skulle få front row.




Upp med håret, nära till insläppet nu.



Kajsa, Frida och Sandra. Snyggingen i bakgrunden med röd grej runt sig var tyvärr ej med oss.




Vicki, min älskade Zoë, Holly och jag.




typ en sek innan insläpp och vi dog av nervrositet! mitt "vi måste kuta som ett cpcpcpcpcp!" citat blev tydligen poppis..
kan medela att när man släpps in så släpps man 10 åt gången och efter biljett checken så kutar man för livet, och mitt i arenan fanns där en bom som man var tvungen att huka sig under...gissa vem som nockade huvet i den?



Next: spelningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0